niedziela, 13 listopada 2016

#9

Kochany,

masz czasem tak, że czujesz się jak jeden z tych kubków, które zostały na sklepowej półce po wyprzedaży reszty kolekcji? Nadeszło nowe, bogactwo wzorów i kształtów, tylko Ty jakoś odstajesz. Nawet jeśli komuś podoba się Twój design, to nie będziesz pasował do reszty zastawy na domowym przyjęciu.

W samotne, niedzielne popołudnie można robić setki ciekawych rzeczy. Tak więc ja postanowiłam... rozwiązywać internetowe quizy. Tak jest! Ambitne zajęcie dla dorosłej kobiety. W poszukiwaniu siebie odpowiedziałam na dziesiątki pytań. Miały na celu odkryć tajemnice mojej podświadomości. Jak się pewnie domyślasz - nie dowiedziałam się niczego ważnego. No może poza tym, że wbrew opinii bliskich mi osób - nic nie wskazuje na to, żebym była psychopatką. Możesz odetchnąć z ulgą... ale tylko na chwilę. Dlaczego na chwilę? Otóż poziom mojej stabilności emocjonalnej to podobno 23% - sam więc rozumiesz, że wszystko może się zmienić w ułamku sekundy. Na pocieszenie powiem Ci, że kolor mojej duchowej energii to zielony - cokolwiek miałoby to oznaczać. No i nie jestem narcyzem - to też dobry znak. Jeśli chodzi o numerologię jestem 11 - "starą duszą" - w sumie zawsze czułam się wewnątrz trochę staro, więc coś w tym może być.

Najbardziej jednak przekonało mnie ostatnie zdanie o 11: "Ich droga nie jest łatwa". To chyba jedyne stwierdzenie ze wszystkich rozwiązanych dziś quizów, pod którym mogłabym się podpisać.

Tak na poważnie to szaro dziś u mnie, chociaż pogoda za oknem całkiem ładna. Myśl o tym, że nigdzie się nie pasuje, wkrada się pomiędzy wszystkie inne i o sobie przypomina. Może pewnego dnia pojawisz się w sklepie i wybierzesz właśnie ten kubek? Taki obdrapany, z małym uszczerbkiem przy uchu, w nierówne kwiatki. Trochę za słodki jak dla faceta, trochę za duży jak na kubek i trochę niewygodny do mycia. Nie będzie pasował do niczego co masz w domu. Ale co z tego? Może to właśnie w nim, kawa w tak smutne dni jak ten, będzie smakowała najlepiej.

Czas na kawę!

Twoja A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz